Returul produselor

Returul produselor si returnarea contravalorii produselor

14.1. Daca sunteti nemultumit(a) de produsul primit, va permitem sa il returnati in termen de 14 zile de la data primirii produsului, cu respectarea conditiilor de retur și cu condiția ca produsele să nu fie desfăcute.

14.2.In cazul returnarii produsului, clientul poate alege returnarea banilor sau comandarea altui produs, cu achitarea sau restituirea diferentei in cazul in care pretul produselor difera.
Returul se poate face doar prin curier, iar costul transportului este suportat de client.

Legislatia romaneasca in domeniu prevede: ,,Consumatorul, persoana fizica, are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor". (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e, O.U.G 34/2014)). ,,Clienti" sau ,,consumatori" sunt doar PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directiva 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite, acestea NU mai pot fi returnate.

Produsul neînceput returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sa nu fie folosit, sa contina toate accesoriile aferente produsului, sa fie in ambalajul original, însoțit de factura si chitanta de la curier (in original sau copie).

Consumatorul are obligatia sa primeasca personal coletul cu produsele comandate, iar in cazul in care coletul este deteriorat, sa ceara curierului pe loc intocmirea unui proces verbal de colet deteriorat. Coletul deteriorat NU se va deschide pentru verificarea produselor. Consumatorul poate in acest caz, fara a deschide coletul, sa refuze primirea. Nu se accepta reclamatii ulterioare sau returul produselor pentru care, la primirea coletului cu urme vizibile de deteriorare exterioara, nu s-a intocmit proces verbal de “colet deteriorat”, optiune oferita de curier.

In cazul in care nu sunt respectate conditiile de retur, nu vom accepta inlocuirea/schimbarea produsului cu un alt produs si nici restituirea banilor.

14.2. Orice retur trebuie sa fie precedat de o notificare a intentiei de retur. Aceasta notificare se face pe adresa de mail specificata mai jos, asa cum este specificat si in Termeni si conditii. Returul se poate face doar prin curier. Este necesar să completați formularul de retur.

14.3. Returul trebuie sa fie insotit de urmatoarele documente: factura (original sau copie);chitanta de la curier (original sau copie);cerere scrisa in care sa fie specificate urmatoarele aspecte :

  1. numele, prenumele solicitantului(ei)
  2. telefon contact
  3. motivul returului (schimbarea produsului sau returnarea banilor). In cazul schimbarii/inlocuirii produsului, specificati produsul dorit in locul celui returnat
  4. adresa la care se va face returnarea produsului/produselor in cazul schimbului/inlocuirii produsului
  5. contul bancar pentru restituirea contravalorii produsului/produselor in cazul returnarii banilor; restutuirea banilor se face in termen de 14 zile de la data aprobarii returului

14.4. Schimbarea produsului cu un alt produs

Daca doriti schimbarea produsului comandat, sau inlocuirea produsului cu un alt produs, trimiteti produsul/produsele pe care doriti sa le schimbati prin curier, la adresa de returnare de mai jos, impreuna cu documentele specificate mai sus, dupa ce in prealabil ati notificat acest lucru pe mail. Returnarea produsului solicitat la schimb, se face prin curier la adresa specificata in cererea scrisa.

Costurile de transport aferente trimiterii returului(schimbului) de catre dvs la noi, cat si trimiterii produsului trimis de noi ca schimb catre dvs este suportat de catre dvs.

In cazul in care nu respectati conditiile de retur, precizate si in Termeni si Conditii, nu vom accepta returul dumneavoastra.

Adresa de returnare a produselor este:

Str. Nicolae Titulescu, nr. 2 Corp G1 , Brasov, România.

Pentru notificari ale intentiei de retur si orice alte intrebari, contactati-ne la adresa de email:info@pierre-zero.ro